Suszone warzywa – zdrowa alternatywa

Czasami mamy ochotę schrupać coś pysznego między posiłkami. Zazwyczaj sięgamy wtedy po przekąski, które nie zawsze służą naszemu zdrowiu. Chipsy, paluszki, popcorn czy krakersy zawierają dużą ilość niezdrowych tłuszczy oraz spore dawki soli. Dowiedz się, czym je zastąpić.

Czy zdrowe zawsze równa się niesmaczne?

Surowe warzywa mogą wydawać się nieatrakcyjne. Niewiele osób mając chęć na przekąskę, w pierwszej kolejności pomyśli o marchewce. Jednak można przygotować je w taki sposób, że w pełni usatysfakcjonują nasze podniebienia. Jednym ze sposobów, by to zrobić, jest suszenie warzyw. Chrupiące, suszone warzywa, mogą stanowić doskonałą alternatywę dla niezdrowych przystawek.

Przekonaj się do nich!

Warzywa nie muszą być nudne. Wzbogacone o aromatyczne zioła, z pewnością zaskoczą cię swoim smakiem. Rozsmakuj się w niebanalnych kompozycjach, a z pewnością je pokochasz.

Przyjęcie nie zmarnuje już twojej diety

Spotkania towarzyskie często obfitują w sporą ilość tłustego jedzenia. Trudniej nam wtedy trzymać swoją dietę, kiedy kusi nas tyle rozmaitych przekąsek. Znacznie łatwiej jest, gdy sami jesteśmy organizatorami spotkania. Wysokokaloryczne jedzenie możemy zastąpić wtedy dietetycznymi odpowiednikami. Poszukując pomysłu na przekąski dla gości podczas imprezy czy maratonu filmowego z przyjaciółmi, pomyśl o wypełnieniu misek suszonymi warzywami. Aby znacznie zwiększyć ich atrakcyjność, dobierz do nich aromatyczne, ziołowe dipy oraz pikantne sosy. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz wciąż cieszyć się przyjęciami, bez wyrzutów sumienia i rujnowania swojej diety chwilą beztroskiego podjadania przekąsek.

Suszone warzywa — dobre dla twojej sylwetki

Słone przekąski, jakie często goszczą w naszych domach, są niezwykle wysokokaloryczne. Jeżeli nie możesz oprzeć się podjadaniu między posiłkami, sięgnij po garść suszonych warzyw. Dzięki temu, że proces smażenia został zastąpiony procesem suszenia, nie zawierają niezdrowych tłuszczy, które posiadają bardzo negatywny wpływ na nasz organizm. Dipy oraz sosy, które podasz jako dodatki, mogą zostać przygotowane w dietetyczny sposób. Stwórz je na bazie jogurtu naturalnego z dodatkiem aromatycznych ziół, takich jak oregano czy bazylia. Wybierz produkt bez laktozy, jeżeli jesteś na nią uczulony bądź wykazujesz się słabą tolerancją na nią.

Kalinowski@chuck.com.pl

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.