Nietypowe rady, jak wybrać najlepszy stojak reklamowy

Stojaki reklamowe niewątpliwie stanowią dzisiaj bardzo dobrą formę reklamy. Są małoinwazyjne, przedstawiają całkiem sporo informacji, a na dodatek są wytrzymałe i trwałe. Jednak zawsze pojawia się bardzo zasadnicze pytanie – który producent stojaków reklamowych będzie najlepszy? Jaki rodzaj stojaków reklamowych wybrać do naszej firmy? Poniżej przedstawimy kilka nietypowych rad…

1) patrz na konkurencję… i zrób inaczej

Powyższe zdanie na pierwszy rzut oka brzmi dość idiotycznie. Czy bowiem jeśli będziemy postępować zupełnie inaczej niż nasza konkurencja to przypadkiem nie przegramy? W końcu jeśli im idzie bardzo dobrze, to może powinniśmy wręcz przeciwnie – ich naśladować? Otóż to jest najgorsze, co tylko możemy zrobić.

Jakie zadanie mają bowiem stojaki reklamowe? Otóż one mają zaciekawić, zainteresować, przyciągnąć uwagę albo też w estetyczny sposób o czymś poinformować. Generalnie zatem, jeśli wybierzemy tego samego producenta jak nasza konkurencja, to jedynie narazimy się na śmieszność. Wszyscy bowiem będą mieli te same, mało oryginalne stojaki, a wygra firma, która wyjdzie nagle z oryginalniejszym pomysłem.

2) szukaj inspiracji w Internecie

Dalej warto szukać inspiracji w Internecie i to na różne sposoby. Przede wszystkim można pozaglądać na fora czy blogi i sprawdzać, jacy producenci stojaków reklamowych są najbardziej cenieni. Może co prawda nie jest to najbardziej obiektywna ocena, jednak zdecydowanie lepsza taka wskazówka niż żadna. Poza tym powtarzające się informacje o kiepskiej jakości stojaków u jakiegoś producenta powinny nas zaalarmować, że coś jest nie tak.

Ponadto inspiracji w Internecie można szukać pod kątem aranżacji i wykorzystania poszczególnych stojaków reklamowych. O tym powiemy jeszcze dokładniej za chwilę, niemniej jednak już teraz zauważmy, że bardzo istotne jest to, czy nasz stojak jest ciekawie i estetycznie zaprojektowany.

3) postaw na oryginalność

No właśnie – tym sposobem przechodzimy już do ostatniej rady. A zatem wybierzmy producenta stojaków reklamowych, który będzie otwarty na nowości i niekonwencjonalne pomysły. Może bowiem z okazji Haloween nasze menu na tablicy ozdobi ręka zombie, zaś do restauracji w prowansalskim stylu będzie prowadziła strzałka zdobiona właśnie na modłę Prowansji?

Bardzo ważne jest także to, aby nasz producent stojaków reklamowych potrafił ocenić, czy nas oryginalny pomysł będzie trafiony, czy może już ktoś przed nami wpadł na niego albo coś już tego typu się pojawiło na rynku i tylko będziemy powielać cudze schematy.

Więcej informacji znajdziesz na stronie http://www.brooklyn.pl/

Kalinowski@chuck.com.pl

No Comments

Leave A Comment