Fotobudka – sprzedaż unikalnych rozwiązań na eventy

Od kilku sezonów można zauważyć powrót tradycyjnej fotografii, upamiętniającej różnego rodzaju wydarzenia. Jednak o ile sesje fotograficzne z uroczystości rodzinnych są swoistym standardem, o tyle możliwość zrobienia śmiesznych i zaskakujących fotografii na imprezie jest dość młodym trendem. Takie rozwiązania zapewnia fotobudka Sprzedaż specjalnych urządzeń, pozwalających na zrobienie serii śmiesznych, pamiątkowych zdjęć jest równie popularna, jak ich wynajem. Czym zatem jest fotobudka?

Zatrzymywanie ulotnych chwil

Fotobudki mogą się różnić wielkością, ale również akcesoriami dodatkowymi, dzięki którym zdjęcia będą jeszcze bardziej fascynujące. Najczęściej pod pojęciem „fotobudka sprzedaż” rozumie specjalnie wydzieloną przestrzeń w postaci boksów na jedną osobę lub pozwalających zmieścić wewnątrz kilka osób. Dzięki specjalnym mechanizmom można w nich robić zdjęcia lub kręcić krótkie filmy, które dzięki opcji szybkiego udostępniania mogą być wysłane mailem lub udostępnione w mediach społecznościowych. Wybierając fotobudkę można również się zdecydować na greenscreen w postaci zielonej ściany. Uniwersalna kolorystyka tła pozwana na pokrycie go na etapie montażu zdjęć czy filmów z dowolnym tłem, jakie zostało udostępnione wraz z oprogramowaniem.

Duża popularność fotobudek

Firmy, które zajmują się wypożyczaniem fotobudek, zwykle udostępniają je na godziny, względnie na czas trwania imprezy, przy czym najmujący płaci najczęściej nie tylko za samo urządzenie i możliwość robienia i drukowania gotowych zdjęć. Często wraz z fotobudką wynajmuje się także animatora, który z jednej strony zachęca do zrobienia zdjęć w urządzeniu, ale równocześnie pomaga w ich wykończeniu. Przy wynajmie, zwłaszcza na krótki czas, może się pojawić ograniczenie w postaci liczby zdjęć, jakie można w fotobudce wywołać i wydrukować. Zatem firmy oraz organizatorzy dużych imprez, nie tylko rodzinnych, coraz częściej decydują się na zakup fotobudki, aby móc nią dowolnie dysponować. Z takich urządzeń chętnie korzystają rodzice z dziećmi, same fotobudki cieszą się dużą popularnością w czasie eventów, gdy inne atrakcje są już zbyt oczywiste.

Oprócz samej fotobudki warto również zainwestować w dodatkowe gadżety, pozwalające na uatrakcyjnienie zdjęć. Chodzi tu głównie o śmieszne nakrycia głowy czy akcesoria, jak okulary czy wąsy, dzięki którym zdjęcia stają się ciekawsze, a sami użytkownicy mogą się również świetnie bawić przy ich wyborze. Każde urządzenie, ale również same zdjęcia, mogą być wyposażone w logo marki, która fotobudkę udostępnia, co z kolei jest sposobem na przywiązanie klientów do marki w dość nietypowy sposób.

Kalinowski@chuck.com.pl

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.